Klacht: Wil GEEN catalogus meer ontvangen

ylbunnig op 12 augustus 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil GEEN IKEA catalogus ontvangen
We hebben er niet om gevraagd, ook al een keer hierover gereclameerd en ook dit jaar weer een exemplaar ontvangen.
Deze gaat rechtstreeks de container in, pure verspilling

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik geen ongevraagde p[ost meer ontvang, dus ook niet van IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 19 september 2014 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej! Helaas zijn we er door onverwachte drukte op onze eigen contactkanalen nog niet aan toegekomen jouw klacht op Klacht.nl in behandeling te nemen. Graag willen we weten of er nog een oplossing op je klacht of een antwoord op je vraag nodig is. Als dit het geval is, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de IKEA Klantenservice, via één van onze eigen directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html In afwachting daarvan zetten we deze melding op dit forum op 'opgelost.' IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door