Mijn Klacht:
Kast en bed bij IKEA besteld.
Wat een ellende:
1. spullen met heel veel schade afgeleverd, waardoor de montageafspraak moest worden verzet.
2. Bij omruil afspraak blijkt er een nieuwe plank te missen. Die zouden ze dag later leveren. Geen bevestiging van gekregen.
3. Dag later niemand gezien
4. Plank zelf maar opgehaald bij de IKEA
5. Montageservice Roamler Tech komt niet opdagen. Was afgezegd door IKEA. Maar IKEA beweert van niet
6. Montage wordt maar liefst 1 week verzet, terwijl wij alle oude meubelen al hebben afgevoerd.
Als we spoedmontage willen moeten we dat zelf betalen zegt IKEA. Terwijl we al betaald hebben voor een montage die zij niet comform afspraak kunnen realiseren.
Ik koop nooit, maar dan ook nooit meer bij IKEA. Wat een bagger-service!
Gewenste Oplossing:
Wij willen dat Ikea onze klacht serieus neemt en snel met een gepaste oplossing en schadevergoeding komt. We hebben nu per mail te horen gekregen dat ze op 30/9 alsnog komen monteren. Dan zijn we weer 1 week verder. Oude bed en kast zijn al verwijderd om monteurs de ruimte te geven. Op dit moment zijn we in afwachting van een telefoontje van hoger hand. Benieuwd of die gaat komen.