Mijn Klacht:
Afgelopen woensdag 11 januari 2012 zou mijn slaapbank geleverd worden tussen 12.00 en 15.00uur. Echter is de leverancier tussen 11.30 en 11.45 geweest en heb ik de deurbel niet gehoord, na heel wat telefoontjes met ikea en de transporteur uiteindelijk maar een nieuwe afspraak gemaakt. Nu word ik 2 dagen voor die afspraak gebeld, en word er een voicemail achtergelaten door ikea of ik een nieuwe afspraak wil maken om mijn slaapbank te laten leveren. Dit vind ik vreemd en bel de volgende dag ikea, hier kunnen ze mij niet helpen dus word ik doorverbonden met de transporteur. Hier kunnen ze mij ook niet helpen dus ik bel ikea terug, op mijn naam kunnen ze geen order vinden. Wat ik heel vreemd vind! Weer de transporteur gebeld en ikea, dus zo al heel wat DURE telefoontjes verder. Nog geen oplossing…
Gewenste Oplossing:
Bezorgkosten en telefoonkosten vergoed.
