Klacht: Schade aan woning bij leveren bed (C01-23199330)

SdLNesselande op 13 maart 2025 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 januari 2025 werd er door uw bezorgdienst een bed geleverd. Helaas is daarbij aanzienlijke schade ontstaan aan onze vloer, die pas twee maanden oud was. De bezorger heeft de schade ter plekke vastgelegd, foto’s gemaakt en aangegeven dat IKEA contact met ons zou opnemen. Wij hebben zelf direct melding gemaakt van de schade, inclusief foto’s, en een schadenummer ontvangen: C01-23103179.

Tussen 31 januari en 18 februari hebben wij 16 e-mails en telefoontjes ontvangen van vier verschillende klantenservicemedewerkers, waarin werd bevestigd dat de schade in behandeling was. Tot onze verbazing ontvingen wij op 18 februari het bericht dat de zaak was afgesloten, zonder enige terugkoppeling of oplossing van uw kant.

Omdat een afgesloten schadenummer niet heropend kan worden, werd onze melding op 18 februari opnieuw geregistreerd onder schadenummer C01-23199330. Opnieuw hebben wij de schadefoto’s toegestuurd, en opnieuw heeft IKEA de ontvangst hiervan bevestigd. Sindsdien hebben wij nog eens 12 e-mails ontvangen waarin wordt aangegeven dat de melding in behandeling is, maar concrete voortgang of een oplossing blijft uit.

Wij hebben inmiddels een offerte van een woninginrichter ontvangen voor het herstel van de vloer en verzoeken IKEA deze kosten te vergoeden. De afhandeling duurt nu onredelijk lang en wij willen graag dat dit spoedig wordt opgelost.

Wij hopen op uw snelle reactie en een passende oplossing.

Gewenste Oplossing:

Wij hebben inmiddels een offerte van een woninginrichter ontvangen voor het herstel van de vloer en verzoeken IKEA deze kosten te vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over IKEA
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SdLNesselande