Mijn Klacht:
Goedendag,
Ik heb runnen vlonders BRUIN GEGLAZUURD besteld en heb er slechts enkele maanden van kunnen genieten. De vlonders zijn versleten (terwijl er niet op wordt gelopen) en ziet er armoedig uit! Ruim €500,- betaald en wordt al langer dan 1 jaar door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. De klantenservice doet alsof mijn klacht over het product uit de lucht komt vallen, vraagt foto’s op en geeft vervolgens een uitleg die nergens op slaat. Terwijl na even googlen zie ik dat ik een van de velen klanten ben die over het product dezelfde klachten heeft. Kortom: Ikea blijft haar zakken vullen door een ondeugdelijk product te verkopen aan hun klanten!
De reden die Ikea geeft is al meermaals als excuus gebruikt om klanten te ontmoedigen hun geld terug te vragen. Het zou aan het weer en de zon liggen en daarmee is de kous af.
Ikea is NIET aangesloten bij de geschillencommissie (zeer waarschijnlijk bewust).
Ik heb zelfs aangegeven dat ik het product wil omruilen voor kunststof variant, geld hoef ik niet terug. Zelfs dat kon niet.
Ik hoop dat ik via deze weg alsnog tegemoet kan worden gekomen.
Gewenste Oplossing:
Vervanging van de runnen BRUIN GEGLAZUURd Voor de DONKERGRIJZE kunstofvariant
