Mijn Klacht:
Besteld d.d. 06-05-2024 onder ordernummer 143309184 een 5 tal producten.
Eerste levering d.d. 13-05-2024 4 producten keurig volgens afspraak. Weigering vervoerder om 2 oude elektrische apparaten mee terug te nemen. Wellicht terecht, het was zeiden ze, hun niet bekend.
Zelfde dag met IKEA telefonisch contact opgenomen, het zou geregeld worden, zodat bij de volgende levering alle 3 oude elektrische mee terug genomen zouden worden.
Tweede levering d.d. 20-05-2024 1 product ook weer keurig volgens afspraak. Wederom weigering vervoerder om de 3 oude elektrische apparaten mee terug te nemen, ondanks het feit dat ze al klaar stonden. Argument: dat deden ze nooit.
Wederom zelfde dag met IKEA telefonisch contact opgenomen. Ook daar verbazing dat er geen retourvracht werd geaccepteerd.
Oplossing: IKEA gaat vervoerder benaderen en die met ons contact op laten nemen om een afspraak te maken om de 3 elektrische apparaten op te halen.
30-05-2024 Nog steeds geen actie/ reactie van vervoerder.
Bij mijn weten is de leverancier verplicht om in het kader van de verwijderingsbijdrage oude apparaten mee terug te nemen.
Gewenste Oplossing:
Een afspraak via IKEA om uiterlijk 10 juni 2024 apparaten op te komen halen.
