Klacht: Restaurant leverde niet de kwalitei die ik betaalde.

Pasnr. 6275980150013494058 op 23 oktober 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 22-10-2021 omstreeks 18.51 uur bestelde ik voor 2 personen, het menu 2 maal zalm friet met brocolie. De zalm zat nog in de oven en we moesten ong. 20 minuten op wachten en toen dat klaar was kregen we koude slappe friet. Je kon die frietjes haast tellen. Het leek 2 kindermenu s. Als klap op de vuurpeil probeerde de verkoopster de weinige brocollie s uit de voorraadbak te vissen wat niet lukte. (er was alleen wat dunne restjes over) Toen overige klanten ook daarover bezwaar maakten, mochten wij wat groentensalade meenemen. Wij zijn van mening dat wij vooral ook als leden van IKEA , tekort zijn gedaan.

We zijn al jaren lid van Ikea familie en gaan regelmatig daar naar toe. Met 2 maal zalm friet menu zouden wij al tevreden zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pasnr. 6275980150013494058