Klacht: Prijsverhoging

Marco0865 op 17 januari 2022 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al drie maanden te wachten met een code voor een paxkast, omdat sommige onderdelen niet leverbaar zijn. Bijna dagelijks kijk ik of de kast compleet leverbaar is, maar dat is nog steeds niet het geval. De kast is niet voor mijzelf, maar voor mijn ouders van in de 80. Ze hebben al netjes geld naar mij over gemaakt zodat ik, zodra de kast er is, hem gelijk kan bestellen. Wat schetst mijn verbazing afgelopen zondag, de kast is met maar liefst 83 euro verhoogd. Ik belde vandaag de klantenservice, omdat ik hier zelf niets aan doen. Alleen ze kunnen niets voor mij betekenen. Ik moet gewoon de verhoging gaan betalen. Schandalig

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het bedrag willen betalen zoals het drie maanden geleden is aangegeven, omdat de kast niet eerder besteld kon worden doordat de spullen niet eerder leverbaar waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco0865