Mijn Klacht:
Mijn IKEA-pakket is nooit bezorgd, terwijl IKEA mij heeft laten weten dat het pakket wel geleverd zou zijn. De Track Trace van PostNL geeft aan dat het pakket een onbekende bezorgtijd heeft en niet dat het bezorgd is. PostNL heeft mij geadviseerd om IKEA te informeren, zodat zij een onderzoek kunnen starten.
Ik probeer al een week contact op te nemen met IKEA, zowel per e-mail als telefonisch. Helaas krijg ik geen enkele reactie op mijn e-mails. Telefonisch is de wachttijd meer dan een half uur, en twee keer is de verbinding verbroken voordat ik iemand te spreken kreeg. Dit is voor mij ontzettend frustrerend en teleurstellend.
Ik wil zo snel mogelijk een oplossing voor dit probleem, bij voorkeur een terugbetaling van mijn geld. Het gebrek aan communicatie van IKEA is onacceptabel en ik verwacht snel contact om deze situatie op te lossen.
Gewenste Oplossing:
Zo snel mogelijk een reactie per email en mijn geld terug.
