Klacht: Pakket niet geleverd, geen reactie van klantenservice IKEA

sab_nl op 19 augustus 2024 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn IKEA-pakket is nooit bezorgd, terwijl IKEA mij heeft laten weten dat het pakket wel geleverd zou zijn. De Track Trace van PostNL geeft aan dat het pakket een onbekende bezorgtijd heeft en niet dat het bezorgd is. PostNL heeft mij geadviseerd om IKEA te informeren, zodat zij een onderzoek kunnen starten.

Ik probeer al een week contact op te nemen met IKEA, zowel per e-mail als telefonisch. Helaas krijg ik geen enkele reactie op mijn e-mails. Telefonisch is de wachttijd meer dan een half uur, en twee keer is de verbinding verbroken voordat ik iemand te spreken kreeg. Dit is voor mij ontzettend frustrerend en teleurstellend.

Ik wil zo snel mogelijk een oplossing voor dit probleem, bij voorkeur een terugbetaling van mijn geld. Het gebrek aan communicatie van IKEA is onacceptabel en ik verwacht snel contact om deze situatie op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk een reactie per email en mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over IKEA
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht sab_nl

5 maanden geleden - Heel jammer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sab_nl