Mijn Klacht:
In juni een artikel retour verzonden. De verzendkosten waren 2 x € 2.99. Het artikel € 16,99. Betaald € 22,97. Ba retouren werd er € 16,99 terug gestort. Gebeld met Ikea dat ik nog €5,98 te goed van van de verzendkosten. Dit werd bevestigd en een paar dagen later werd er € 2,99 teruggestort. Daarna heb ik nog 6 of 7 keer gebeld, wachttijd iedere keer ruim 30 minuten en nog steeds feen geld terug. De laatste keer is mij wederom verzekerd dat het opgelost werd en ik dezelfde week of per mail of per telefoon ingelicht zou worden. Helaas nu na 2 en een halve maand en mijn geld niet terug en geen tekefoontje / mail gehad
Gewenste Oplossing:
Mijn € 2,99 per direct overgemaakt en een excuus van Ikea vanwege de vreselijk slechte service
![](https://www.klacht.nl/wp-content/themes/klacht_2014/images/complaint-approved.png)