Klacht: Matras omruiling faalt al een maand lang

Flo.elli op 07 februari 2024 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hieronder volgt een gedetailleerde beschrijving van de problemen die ik heb ondervonden:

– Herhaalde Vertraging: Ondanks herhaalde verzekeringen van uw kant dat mijn omruiling correct werd verwerkt, heb ik herhaaldelijk ervaren dat de omruiling niet tijdig heeft plaatsgevonden. De laatste keer toen ik contact opnam om de status van mijn bestelling te controleren (omdat ik wederom ook geen bevesting kreeg van de transporteur), werd mij verteld dat alles in orde is, maar uiteindelijk blijkt dit niet het geval te zijn. Ik ben hier al ongeveer een maand mee bezig en er zijn al verschillende pogingen ondernomen om de omruiling te laten plaatsvinden via de klantedienst.

– Gebrek aan Communicatie: Ik ben teleurgesteld over het gebrek aan communicatie betreffende de vertragingen en problemen met mijn bestelling. Ik heb zelf meerdere keren moeten initiĆ«ren om informatie te verkrijgen over de status van mijn omruiling, wat resulteerde in frustratie en ongemak.

– Tegengestelde Verklaringen: Ik ben in verwarring gebracht door tegenstrijdige verklaringen ontvangen van verschillende medewerkers. Terwijl de chatdienst beweerde dat de matras niet op voorraad was, werd mij later verteld dat het transportprobleem te wijten was aan een tekort aan personeel dat door IKEA was geregeld.

– Tijds- en Inspanningsverlies: Het voortdurende uitstel van mijn omruiling heeft geleid tot aanzienlijk tijds- en inspanningsverlies aan mijn kant. Ik heb meerdere dagen vrij genomen en andere afspraken moeten regelen in afwachting van de omruiling, wat aanzienlijk ongemak heeft veroorzaakt.

Ik begrijp dat er fouten kunnen optreden, maar ik ben teleurgesteld dat de klant niet tijdig op de hoogte is gebracht van deze problemen. Ik ben al bijna een maand bezig met dit proces en het gebrek aan voortgang is zeer frustrerend.

Ik hoop op een snelle en definitieve oplossing voor dit probleem, zodat ik niet langer uw klantenservice hoef lastig te vallen met mijn klacht. Een snelle en bevredigende afhandeling van dit probleem zal mijn vertrouwen in uw bedrijf herstellen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een levering plannen met de garantie (!) dat deze daadwerkelijk opdaagd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flo.elli