Mijn Klacht:
Pax kast besteld op 18-8-2020 met een afgesproken montage en levering op Zaterdag 5/9/2020. Alles was toen op voorraad. Op Zaterdag komt de monteur maar helaas is de levering niet gekomen. Normaal moet dit tegelijk gebeuren, dus weer IKEA gebeld en afgesproken op Dinsdag 7 September (tussen 9 en 1). Krijg ik rond 3 uur een bericht dat levering niet mogelijk is omdat 1 ding niet op voorraad is (zonder dat kon alsnog de kast gemonteerd worden). Daarna weer elke dag IKEA gebeld, elke weer een ander antwoord. Vandaag gehoord dat ze geen idee wanneer levering en montage gedaan kan worden, ze weten niet wat op voorraad is en wat niet.
Dit is belachelijk, ik ga binnenkort mijn bed ontvangen en daarna is de kast montage onmogelijk in mijn slaap kamer. Dit kan gewoon niet!
Gewenste Oplossing:
Een vaste afspraak wanneer mijn kast geleverd word, als dit niet mogelijk is binnen een paar dagen, will ik het bestelling annuleren en mijn hele aankoopbedrag terug plus en extra boete voor mijn 2 vrije dagen dat ik heb opgenomen en al die bel uren.