Mijn Klacht:
Op 28 juni ontving ik mijn bestelling van 2 matrassen en 1 topper.
Aangezien ik betaald had voor de retourservice had ik mijn 2 oude matrassen in een plastic zak al klaar staan bij de deur.
Maar helaas! De bezorgers WEIGERDEN de matrassen mee te nemen.
Waarom? Goede vraag, aangezien ze nauwelijks Nederlands spraken. Iets met geen plek in de bus en dat het niet bij ze bekend was. Mijn papieren bewijs dat ik betaald had voor deze service negeerden ze.
Fijn, daar sta je dan met 2 loodzware matrassen (die je zelf nergens kwijt kan laat staan zelf kan wegbrengen) in discussie met bezorgers die wilden dat ik tekende (Wat ik weigerde aangezien ze de betaalde retourservice niet uitvoerden)
IKEA gebeld maar helaas: klantenservice gesloten.
Dan maar tegen de bezorgers zeggen dat ze hun supervisor moeten bellen, wat ze ook deden. Helaas, de beste man sprak ook nauwelijks Nederlands, maar vervolgens werden de oude matrassen wel (lomp) meegenomen.
Op 28 juni diende ik hier direct een klacht over in bij Ikea.
Na een maand niks gehoord, dus weer gemaild. Standaard antwoord: ik zou zsm wat horen.
We zijn nu meer dan 2 maanden verder en nog steeds niks gehoord, dus dan maar via deze weg,
Gewenste Oplossing:
Een goedmaker van Ikea