Klacht: Ikea monteurs verpeste pax kast

S.gio op 21 september 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechtste ervaring ooit gehad bij Ikea Breda. Nadat ik voor bijna 1000 euro een pax kast heb besteld, wordt eerst een doos beschadigd (hele dikke kras in de kast) geleverd door de bezorgers en verstoppen ze die doos onderin zodat het niet te zien is. Nadat mijn timmerman de helft van de kast in elkaar heeft gezet, blijkt dat de laatste doos beschadigd is.
Na Ikea Breda geweest en de belofte was dat een monteur van hun uit zou komen om de kast om te ruilen, volgende dag krijg ik een mail met, wij ruilen de kast alleen om, zonder montage, terwijl de kast al is gemonteerd. Dus ikzelf of ik moet mijn timmerman inhuren om de kast weer te demonteren om hem weer daarna te monteren.
Weer na Ikea Breda geweest en wordt beloofd dat zaterdag iemand komt om de kasten te ruilen en te demonteren.
Slechte monteur ooit, hele rechter gedeelte van de kast verkeerd in elkaar gezet(zie foto’s) en het middengedeelte ook beschadigd, wat een prutsers die mensen van Ikea Breda.
Zelf ook letselschade geleden, ze sturen een monteur ik moest helpen, hele grote snee in mijn binnenafmetingen, heb geluk dat mijn slagader niet geraakt is. (Zie foto’s)

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor minimaal mijn timmerman kosten plus een gehele nieuwe kast zoals beloofd door Ikea Breda. En dan hoef ik geen compensatie van de letselschade die ik heb geleden(zie foto) en het feit dat ik al 2 weken zonder kast zit en het feit dat ik 4 x naar Ikea Breda ben gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.gio