Klacht: Hulp aan service balie

crealady op 09 maart 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag waren we in de vestiging Ikea in Groningen. Zelf ben ik slecht ter been en dus vroegen we om een rolstoel. Als we deze weer wilden inleveren en er stond niemand bij de service balie dan moesten we dit even doorgeven bij kinderopvang en dus dit hebben we ook gedaan. Mijn partner bracht de stoel terug maar kwam echter maar niet terug waarop ik zelf er naar toe ben gegaan en toen stond hij er nog steeds bij de balie hij had het al twee keer aangegeven.
Ik ben toen boos naar de kinderopvang gegaan en aangegeven dat ze actie moesten nemen want het was inmiddels al een half uur later. Ik vind dat dit niet mag gebeuren een paar minuten is oke maar dit niet.

Sorry voor de late reactie maar ik praatte er met mensen over en die zeiden je moet een klacht indienen. Dan kun je je verhaal aan hun kwijt.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als ze eerder waren komen opdagen en niet als excuses hebben ja we hebben niet genoeg bemaning.
Op zo'n informatiepunt moet toch iemand aanwezig zijn.

De oplossing laat ik verder aan u over. En hoop dat deze klacht serieus wordt genomen.

Verder ben ik zeer tevreden met de Ikea en mag er altijd graag komen daar het winkelen goed en leuk is je doet weer nieuwe ideeen op. En je kunt er heerlijk ontbijten en eten daarvoor mijn grote compliment.

Alle klachten die gemeld zijn door