Mijn Klacht:
Wat ging er mis?
Ik had een bestelling op 13 September geanulleerd. Er was niks verzonden naar mij. Het is vandaag de 30e. Nog steeds niks terug.
Het herroepingsrecht voor consumenten houdt in dat u een overeenkomst die tot stand is gekomen via het internet, per telefoon of op straat, binnen 14 dagen zonder opgave van redenen kunt annuleren.
Binnen 14 dagen nadat je de verkoper hebt laten weten dat je van de koop afziet, moet hij je het aankoopbedrag terugbetalen.
Dan maar bellen. Meer dan 25 minuten in de wacht. Eindelijk iemand aan de lijn.
Diegene verteld mij dat het process van terug storten nog niet was aangemaakt. En vertelt mij vandaag de 30e dat het binnen 14 dagen binnen moet zijn.
Ja goed allemaal mooi. Maar dat is iets intern wat ze zelf moeten verbeteren. Ik wil gewoon waar ik recht op heb.
Gewenste Oplossing:
Geld terug.