Mijn Klacht:
Nog geen 1,5 jaar geleden een kraan (250 euro) met 10 jaar gekocht en deze werkte na binnen een jaar niet meer.
Dit storing betreft de kop die een gewone straal of sproeien kan.
Na contact werd mij geadviseerd de site in de gaten te houden tot het (alleen de kop) weer leverbaar zou zijn.
Na maanden wachten en bellen heb ik besloten een hele kraan te kopen (weer 250,-) omdat de service ruimschoots te kort schiet.
Na weer verschillende keren contact gehad te hebben zou de 2e kraan omgeruild worden ivm garantie en het nog steeds niet kunnen leveren van de losse kop.
In de tussentijd heb ik dus al 2 kranen betaald waarvan er één defect is.
Recent zou de kraan op initiatief en de x-keer bellen omgeruild worden, het ophalen is gelukt.
Nu blijkt na 3 keer bellen dat OOK de kraan niet meer leverbaar is en word mij geadviseerd de site in de gaten te houden. Je zou verwachte dat IKEA pro-actief ook service zou mogen verlenen.
Op aandringen zou er een case aangemaakt worden en het case-nummer via de mail toegestuurd worden, helaas ook deze niet ontvangen.
Helaas is Ikea alleen telefonisch met een keuzemenu en lange wachttijd bereikbaar en is het telkens maar afwachten wanneer en of je terug gebeld wordt… de chatbot is ook geen optie en kost je zeeën van tijd.
Hopelijk bellen ze nu “als, dan, zou kunnen” binnen een week terug? Denk ik…
Ik ben nu dus al ruim 6 maanden verder om eigenlijk alleen een vervangende kop van de kraan.
Deze kraan staat op dit moment nog steeds op de site als “top seller”… en is niet leverbaar.
Gewenste Oplossing:
Vraag datt maar na bij de klanten service