Mijn Klacht:
Beste heer, mevrouw,
Ik zit al wekenlang te bellen, te mailen en te bellen.
Mijn bank valt onder de garantie en moet omgeruild worden. Dit is via jullie akkoord. Echter het inplannen van deze ophaal en afleverafspraak is onmogelijk.
Bellen: elke keer 30 minuten in de wacht en daarna wordt keer op keer verbinding verbroken, hoor ik mensen lachend aan de telefoon. Als ik die enkele keer iemand te spreken krijg, moet ik het hele verhaal opnieuw vertellen en krijg ik toezegging ik wordt teruggebeld (wat nooit gebeurd).
Mailen: ik lever alle gegevens aan, maar afspraak wordt niet ingepland..telkens reageert een ander via een mail waarbij ik weer alles vanaf begin moet aanleveren met alle bijlagen.
In persoon: bij ikea vestigingen word ik doorverwezen naar online of telefonisch.
Klacht: jullie hebben geen klachtpunt, dat is dezelfde klantenservice als hierboven waar ik niet verder geholpen wordt.
Graag wil ik nu eindelijk een afspraak inplannen waarbij mijn bank wordt opgehaald en de andere waarvoor ik bereid ben bii te betalen wordt afgeleverd.
Dit is toch niet zo moeilijk???
Gewenste Oplossing:
Inplannen afspraak, ruilen bank