Mijn Klacht:
In eerste instantie een fijn gesprek gehad bij het uitzoeken van onze droom keuken.
Echter ging het bij de betaling al mis, je moet je daglimiet ophogen om het bedrag te kunnen betalen. Er werd mij gezegd dat ik morgen nog kon betalen dus dat probeerde ik. Bleek de link maar eenmalig geldig te zijn. En is onze volledige bestelling geannuleerd.
Er werd afgesproken dat de deurtjes later geleverd zouden worden, echter op deze dag konden wij ze niet in ontvangst nemen en was ikea daarvan op de hoogte. Afgesproken dat het pakket retour zou gaan en voor ons apart gehouden zou worden. De keuken zou 31 mei geleverd worden, de deurtjes 1 dag eerder.
De 30e hele dag gewacht maar er kwamen geen deurtjes binnen. Nu bleek volgens ikea de fout bij post.nl te liggen. We moesten wachten totdat het pakket retour zou komen. Tot onze grote teleurstelling hebben wij net een mail gekregen met een creditnota hiervan.
Je snapt dat wij geen creditfactuur willen maar onze volledige keuken die we al heel erg op tijd besteld hebben. Er gaat hierin telkens iets mis. Nu is de keuken geplaatst maar hebben wij een halve keuken. Over 2 weken gaan we verhuizen en willen dan de keuken compleet hebben en zoals beloofd het pakket wat retour gekomen is en wat beloofd was alsnog krijgen.
Nu is er geen zicht meer op wanneer de keuken compleet is en raakt ons geduld hierin op, dus overwegen rechtsbijstand in te schakelen. We hebben al uren aan de telefoon gehangen en mails gestuurd, maar dat houdt ergens een keer op.
Gewenste Oplossing:
We willen onze keuken binnen 2 weken compleet hebben
