Klacht: Dubbele bezorgkosten

Mikeo92 op 17 januari 2022 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw en ik hadden beide in 2 aparte bestellingen gedaan voor in totaal 4 visthus kasten, omdat er online maar 2 geselecteerd konden worden. De 49 euro extra voor bezorgkosten namen wij voor lief. Volgende dag kregen mijn vrouw en ik een mail dat op beide orders 1 kast gecrediteerd zou worden. Beide orders zijn op het zelfde adres geleverd en op hetzelfde moment. Ik wil 49 euro bezorgkosten terug. Ikea had beter een van de 2 orders volledig kunnen crediteren.

Gewenste Oplossing:

Een creditering van 1x bezorgkosten à 49 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikeo92