Klacht: Afgeleverd pakketten heeft beschadiging aan het product.

Chin88 op 11 september 2024 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kast ontvangen in 3 pakketten. 1 pakket heeft duidelijk schade aan doos en houtwerk.
Melding is gedaan en er zijn afspraken gemaakt over eventuele afhandeling, na een reactie op hun email (opgevraagde foto’s doorgestuurd). Weigert ikea mee te werken en spelen ze dom door de claimen dat ik nog geen email heb gestuurd met de gegevens die ze nodig hebben. Ik kan alles bewijzen de emails enz zijn allemaal aangekomen met automatische bevestiging van ikea zelf. Maar mannetje klantenservice wil graag escaleren.

Laatste kans voor ikea.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling / retour of herstel retour of compensatie.

En neem mensen aan die weten hoe een email werkt met bijlage. Jpg bestanden zijn fcking universeel te openen. Behalve ikea?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht Chin88

4 maanden geleden - Natuurlijk nemen ze geen klachten via dit platform in behandeling. Ze zijn laf en schuilen achter een grijs gebied van censuur op eigen site.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chin88