Mijn Klacht:
Ik had een kast gekocht die ik liever zelf wilde ophalen, maar welke ze in geen 1 filiaal hadden waardoor ik al verplicht was 60 euro bezorgkosten te betalen. Ik had een verkeerde kast gekocht, waar twee van de onderdelen moesten worden omgeruild. Omdat de medewerkers niet bekwaam genoeg waren om alleen deze twee onderdelen te retourneren, moest heel de kast retour en kreeg ik een hele nieuwe kast (dit kon niet op 1 dag). Ik heb toen duidelijk gevraagd of ik retourkosten zou moeten betalen aangezien ik al 60 euro bezorgkosten voor de kast had betaald. Ze zeiden van niet. Ik heb voor deze omruiling 5 medewerkers aan de lijn gehad en minstens 2 uur in de wacht gestaan in totaal. Allen zeiden me toe dat er geen kosten werden gerekend voor de omruiling. Na een hoop gedoe en niet nakomen van afspraken vanuit kant Ikea, werd mijn kast opgehaald en kreeg ik een bedrag retour. Hier was toch 60 euro vrachtwagenkosten vanaf gehaald. Ik heb meteen een mail gestuurd (omdat de telefonische wachttijd zo ellendig lang is), en kreeg antwoord met vraag naar mijn gegeven. Dit was op 16 september. Daarna heb ik nooit meer antwoord ontvangen. Ik heb hierna nog twee “reminder” mails gestuurd, wederom geen reactie.
Ik heb nu dus 120 euro betaald voor een omruiling, waarbij ik ook enkel de onderdelen had kunnen ruilen in de winkel als de medewerker had begrepen hoe dit moest (gaven ze zelf aan). Ik heb onterecht 60 euro betaald. Ik wil dit bedrag graag terug. Zeker na de slechtste klantenservice die ik al heb gehad betreffende de omruiling (daar al een klacht over ingediend.
Gewenste Oplossing:
Vrachtwagenkosten van 60 euro van de omruiling terug op mijn rekening, zoals afgesproken.