Klacht: Ikea negeert mijn klacht

op 14 juni 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Afgelopen jaar heb ik een keuken bij Ikea besteld en door onprofessioneel handelen van Ikea was de keuken op de dag van de levering zoek geraakt, hoe dat kankon weet niemand.
Het niet leveren had enorm impact op de volgorde van de werkzaamheden in het huis maar ook aannemer die mensen gereserveerd had voor hebt monteren en plaatsen van de keuken daarvan heb ik gewoon keurig een rekening van gekregen die ik betaald heb.
Later is de keuken alsnog de aannemer geïnstalleerd en die heeft keurig nog eens een rekening gestuurd en betaald gekregen.
Ik ben meer dan 1000 euro kwijt omdat mijn keuken zoek was door Ikea.
Ze hebben me uiteindelijk na meerdere malen bellen en klagen een vergoeding aangeboden van 250 euro, daar was ik niet mee eens en ze blijven het baseren op het feit dat de aannemer geen timmerman activiteit bij kvk heeft, aannemer besteedt uit aan timmermannen, van de aannemer krijg ik zijn factuur niet naar timmerbedrijf die hij ingehuurd heeft.
Nu na maanden krijg k geen reactie meer van Ikea ondanks meerdere herrineringen

Ik ben tevereeen wanneer Ikea realistische vergoeding betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mouhcine