Klacht: Ik word niet geholpen keer op keer

op 21 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels 10 mensen van ziggo gesproken maar word keer op keer doorverbonden en er wordt mij beloofd dat het uitgezocht wordt en dat ik hierover gebeld zou worden 2 dagen geleden. Er is een monteur langs geweest maar de verkeerde producten zijn geadviseerd. Vervolgens belooft hij nieuwe producten te bestellen maar dit gebeurt niet. Keer op keer tientallen minuten in de wacht, doorverbindingen met andere afdelingen omdat niemand ‘ bevoegd’ zou Zijn. Etc etc wife belt meij van ziggo om dit op Te lossen?

Gewenste Oplossing:

Als Het goed geinstalleerd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith b