Klacht: Ik wilde geen lidmaatschap

op 20 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 september ben ik (ondanks mijn bel mijn niet register) benaderd dor crowncard door een zeer slecht verstaanbare vrouw.
Voordat ik het wist nam zij een opname waarin ik blijkbaar akkoord ben gegaan met het lidmaatschap terwijl ik alleen informatie wilde omdat ik het lastig vond om direct nee te zeggen.
Binnen 14 dagen kon ik deze gemakkelijk opzeggen.

Echter kreeg ik vandaag een factuur waarbij ik 99euro moet betalen of 75 euro als ik binnen 3 dagen betaal.
Ik heb meerdere malen gebeld en mail contact gehad maar ik kon niks meer annuleren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en dat crown card word gestopt zodat er geen andere slachtoffers meer zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RubyR