Klacht: ik wil reclame folders

op 04 juli 2012 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 juli 2012 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben de bezorger van uw wijk aangesproken.
Wij gaan er vanuit, dat hij weer zal gaan bezorger.

Indien u niks ontvangt horen wij dat graag via callcenter@netwerkvsp.nl

Met vriendelijke groet,

Netwerk VSP

Alle klachten die gemeld zijn door r-f-j