Klacht: IK WIL GEEN PAKKET ONGEADRESSEERD RECLAMEDRUKWERK!!!

op 26 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Ondanks een NEE sticker en ook zelf nog wat extra nee-stickers erbij geplakt, krijg ik toch weer een pakket folders. Ik heb al eerder geklaagd, omdat ik elke maandag zo’n stapel in de bus vond. Toen is het twee weken goed gegaan, maar gisteren toch weer een pakket.

Op het plastic staat het nummer 0363203

Moet toch te doen zijn om dat te stoppen!
Alvast bedankt,
Iteke Daalderop
Wallestein 6
Loenen aan de Vecht.

GEEN pakket recalmedrukwerk meer in mijn bus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 11:56 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket te laat hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij dat je de folders op tijd wil ontvangen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

Melding bezorger
We nemen contact op met de bezorger in jouw wijk. We vertrouwen erop dat je nu het folderpakket weer tussen zaterdag en dinsdag in de brievenbus krijgt.

Tip
Heb je Folders.nl of onze app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Contact
Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Klantenservice Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 12:16 geantwoord

Ik wil de folders juist NIET ontvangen! Ik heb een nee sticker en krijg desondanks steeds dat pakket. Heb al eerder een klacht ingediend, toen is het twee weken goed gegaan, maar gisteren toch weer folders in de bus. NEE!

Alle klachten die gemeld zijn door iteke