Klacht: ik wil een copie van dossiers van mijn kinderen

op 28 juli 2016 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Raghoe, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 28 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 01 november 2016 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rosita raghoe