Klacht: ik wil een copie van dossiers van mijn kinderen

op 28 juli 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ten eerste wil ik dossiers van mijn kinderen kopie,s stuur dat op wand ik wil weten wat mijn kinderen de achtergrond zijn die bij pleeg ouders wonen uit 2007 en uit 2008

ik kan nog niks hierover zeggen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Raghoe, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 28 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rosita raghoe