Klacht: Ik wacht al een week op 2 paysafecodes

op 20 februari 2018 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beltegoed.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beltegoed.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kimmie,

Bedankt voor je bericht.
Helaas zijn wij genoodzaakt om bij een aantal bestellingen een anti-fraudecheck uit te voeren. Dit doen we niet alleen voor onze veiligheid, maar ook die van jou!
Onze oprechte excuses voor de vertraging. Jammer genoeh zijn checks als deze nodig omdat onze diensten gevoelig zijn voor fraude.
Bedankt voor je begrip en nog een prettige dag gewenst.

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmie K.