Klacht: Ik wacht al 9 weken op mijn bestelling 110001138 (S-SCS-1224B-716)

op 22 januari 2014 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

op 23-11-2013 heb ik via de website van chinadirectsale een flipcover besteld voor mijn Samsung Galaxy S3. Na vele malen te hebben ge-emaild over de status van mijn bestelling (want de telefoon wordt bij dit bedrijf gewoon niet opgenomen) kreeg ik op 18-12-2013 eindelijk een levering. Eenmaal het pakket geopend bleek een verkeerd artikel te zijn geleverd. Ik heb dezelfde dag weer diverse pogingen gedaan om telefonisch contact op te nemen, maar de telefoon werd ook nu niet beantwoord. Dus op dezelfde dag 18-12-2013 maar weer een e-mail gestuurd. Pas op 3-1-2014 reactie gekregen met de vraag het product retour te sturen. Dit heb ik dezefde dag nog gedaan. Kosten € 2.56 voor mijn rekening! Het is nu 22-1, ik heb intussen weer diverse e-mails gestuurd maar nog steeds heb ik mijn telefoonhoesje niet ontvangen!

Ik wil dat Chinadirectsale zsm het juiste hoesje leverd of mijn geld terug stort! Tevens de kosten voor retourzending foute levering a € 2.56 vergoed hebben. Het was immers niet mijn fout dat ik het product retour moest sturen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door salhi048@gmail.com