Klacht: ik wacht af

op 04 juli 2012 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 januari 2013 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen, U kunt in het vervolg uw vragen ook direct aan Adyen vragen op https://www.adyen.com/info-for-shoppers/

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via bankmachtiging, credit card, iDeal en veel andere betaalmethoden afhandelt.
Adyen levert de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen verplicht Winkeliers om toestemming te vragen aan hun klanten voordat de consumenten belast worden, dit is vereist voor zowel eenmalige als herhaalbetalingen.

Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u het beste direct contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, zij zullen U uit kunnen leggen waarom ze deze transactie naar hun financiele partners hebben gestuurd voor verdere verwerking.

Indien u op de website van de betreffende winkel niet duidelijk de contact gegevens kunt vinden, kunt U deze altijd direct bij Adyen opvragen op https://www.adyen.com/info-for-shoppers/

met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door rob-v