Klacht: Ik vind het oplichting

op 17 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik doe 3 x in de week voor minimaal 100 euro boodschappen bij dirk heb zoveel kras kaartjes open gemaakt en weggegeven heel raar dat er op zo veel kras kaarten nog geen 1 x prijs op is gevallen ik vind dat het zelfde als iemand oplichten jammer zo op af geknapt

Voor de rest vind ik het een geweldige supermarkt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 20 juli 2017 om 15:41 geantwoord

Dank u wel voor uw compliment voor onze winkel. Wat jammer dat u (nog) geen prijs hebt; bij elke keer dat u een wincode invult, maakt u kans op een van de vele prijzen. De grotere prijzen worden in de winkels uitgereikt en ik kan me voorstellen dat we van een aantal uitreikingen zeker publiciteit zulen gaan maken. Op Facebook hebben wij diverse meldingen gekregen: van klanten die tot nu toe geen prijs hebben ontvangen, maar gelukkig ook veel posts van gelukkige winnaars.
Ik wens u veel succes toe met onze jubileumactie. Een fijne en zonnige dag en graag tot ziens in onze winkel.

Dirk

Afdeling klantenservice