Klacht: Ik mocht iets niet kopen

op 09 juli 2014 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Beste mabeline ik was gisteren in de kruitvat in almere muziekwijk op de rimsky kosacof straat en zag daar nog een doosje met een mascara en een sjaal van holland van dani bless en die wou ik heel graag dus was ik blij dat ik er nog een gevonden had maar toen ik bij de kassa kwam scande hij het niet en toen zeiden ze het mag niet meer verkocht worden ik vind dit heel raar het ligt in de winkel en het mag niet verkocht worden ik ben echt teleurgesteld is er mischien een reden waarvoor het niet meer verkocht mag worden want ik vond het een raar verhaal

Als ik die sjaal en mascara toch noch kan krygen ikWil hem zoo graag

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maybelline New York

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maybelline New York over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maybelline New York nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Maybelline New York een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maybelline New York

Heeft op 15 februari 2018 om 17:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ilonageerling