Klacht: Ik krijg niet de hulp wat ik nodig heb

Kenzooo op 20 december 2019 over Cheapest Game Store in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb een game gekocht op die site en na 24u nog steeds niet gekregen, ik ging er achter aan via de mail en de live chat, de live chat zegt van dat ze er wat tegen gaan doen en melden het bij de hogere staff, maar dan krijg ik uiteindelijk geen mail of informatie over hoe verder, ik heb besloten een Refund aan te vragen en dan zegt de live chat dat ze de hogere staff gaan informeren maar dan weer krijg ik geen contact of een mail, ik voel me echt opgelicht
Ik heb netjes betaald maar heb nu niets en krijg ook niets.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug dan ben ik pas weer tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheapest Game Store

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheapest Game Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenzooo