Klacht: ik krijg geen antwoord

op 02 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van:
Verzonden: donderdag 21 april 2016 13:39
Aan: ‘Vodafone Klantenservice’
Onderwerp: RE: Zakelijk – Klacht – Rekening [Incident: 160420-001661]

Beste Erica,
Bedankt voor de moeite, maar op mijn onderstaande vraag heb ik nog geen antwoord gehad: vorig jaar was de factuur altijd 75.00 excl. btw onbeperkt bellen etc. nu met mijn verlenging van abonnement gaat het steeds mis vanaf februari, als ik bij gebruikskosten kijk dan valt alles buiten de bundel.
Ik heb onbeperkt bellen binnen buitenland, en nu moet ik 47.71 excl. bijbetalen dit kan toch niet waar zijn!
Kunt u mij ook zeggen wanneer ik de creditnota 600769881336 betaald krijg factuurnr. 361440084.
Ook een abonnement van omasex heb ik nimmer afgesloten er is 5 euro per week afgeschreven al meerdere maanden.

Gewenste Oplossing:

terug betalen dataverbruik. plus betalen openstaande creditnota. Plus terugbetalen abonnement afgeschreven omasex, nooit op geabonneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klavier stalinrichting klavier