Klacht: Ik kan wel janken…

Karen29 op 04 april 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan wel janken..
Ik kan wel janken… en hard ook. Al vanaf mei 2017 is Brugman bezig met het plaatsen en later het in orde maken van mijn keuken. Ik heb bijna 3000 euro betaald aan Brugman voor de montage van mijn keuken. Veel geld maar ik dacht dat dat het waard was. Het montagebedrijf dat Brugman bij mij liet komen heeft er 1 grote puinhoop van gemaakt. Inclusief 1 grote kras op mijn nieuwe vloer.

De laatste keer zijn ze eind januari geweest. En nu klopt het weer niet. Bij mijn magnetron oven kan ik aan 1 kant mijn pink ertussen duwen en aan de andere kant is de ruimte nihil. Ook de vaatwasser is weer naar achter aan het gaan zodat ik een ongelijke wand heb. Moedeloos word ik ervan.

Ik zou de onkosten voor het repareren van de kras vergoed krijgen. Een van de vele brugman mannen die ik over de vloer heb gehad verzekerde me ervan dat het een verzekeringskwestie was. Ik hoefde alleen maar een offerte te laten maken en ik kreeg het geld terug gestort. Ik heb de offerte opgestuurd en dan krijg ik, na 2x om een reactie gevraagd te hebben, te horen dat Brugman nog in conclaaf is met het montagebedrijf. Ze vergeten voor het gemak dat ik brugman betaald heb voor de montage. Zij zijn dus eind verantwoordelijk!

Koop geen keuken bij Brugman. Doe het niet… nooit….echt niet…. Doe het niet…

Gewenste Oplossing:

Als alles opgelost is en mijn keuken er netjes uit ziet. En als ik mijn geld van de offerte voor het repareren van de kras op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste mevrouw Cox, Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat het montageservice traject niet gelopen is zoals u en wij graag gezien hadden. Wij gaan uw bericht intern oppakken en nemen zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 april 2018 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Cox,

Vanuit onze klantenservice hebben we begrepen dat er contact met u is opgenomen en uw klacht besproken is. Hierbij is afgesproken dat er een bezoekafspraak gemaakt wordt om onder andere de vaatwasser en de oven goed te monteren. Daarnaast wordt het bedrag voor de vergoeding van de vloerschade ook aan u overgemaakt.
Goed om te kunnen vernemen dat uw klacht opgepakt is en de oplossing in zicht is.

Met vriendelijke groet,

Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door