Klacht: Ik kan mijn betaalde abonnement niet ophalen

op 30 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren heb ik een 55% korting abonnement besteld via de webwinkel en heb hier ook een bevestigingsmail van ontvangen.
Vanochtend heb ik deze geprobeerd op te halen bij verschillende ophaalpunten. Vanmiddag heb ik het opnieuw geprobeerd en ben ook naar het servicepunt geweest op Zuidplein. Dit alles zonder resultaat. Het abonnement kon niet gevonden worden. Ik heb het abonnement wel betaald en heb vandaag ook nog eens voor het volle tarief gereisd.

Als ik mijn abonnement alsnog krijg en het geld dat ik vandaag meer heb betaald dan dat ik met het abonnement zou doen, terugkrijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Rianne, Niet leuk om te lezen dat het niet mogelijk is om je abonnement op te halen. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. staat er in de bevestiging een ordernummer? Wat is je OV-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Voor de extra kosten die je hebt gemaakt geef ik je het advies om een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website http://bit.ly/2azPMG7. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht riannemsn2008@hotmail.com

2 maanden geleden - Mijn ordernummer is: 408949 en mijn OV-chipkaartnummer is: 3528 0400 0601 1830. Dat zal heel fijn zijn, alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rianne

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 21:50 geantwoord

Hoi Rianne,

Ik heb het voor je uitgezocht. Ik zie dat je gisteren een bestelling hebt gedaan om 20:06 uur en dat je vanmorgen om 07:47 uur het product Altijd Korting Scholier op je OV-chipkaart hebt geplaatst. Alles ziet er goed en succesvol uit. Het product zou dus al op je kaart moeten staan. Zou je het bij je volgende reis in de gaten willen houden of er korting in rekening wordt gebracht? Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag. Voor de kosten die je vandaag hebt gemaakt geef ik je het advies om een restitutieverzoek in te dienen via onze website http://bit.ly/2azPMG7.

^LH
Arriva Webcareteam