Klacht: ik kan mijn bestelling niet aanpassen als ik heb betaald

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil mijn bestelling aanpassen omdat ik €3,- meer heb betaald en dat zag ik pas later dit is Zorgeloos Kopen Garantie bedrag.
ook kan ik niet met mister auto telefonisch en e-mail bereiken ik vind ook schandalig dat er verzendkosten de koper zelf moet betalen…

Gewenste Oplossing:

ik ben te vreden als ik mijn 3 euro terug krijg en de van Zorgeloos Kopen Garantie t.w.v. €3,- deze wilde ik niet er bij maar stond automatische aan gevinkt en deze zag ik pas na mijn bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door buyuk-076@hotmail.com