Klacht: ik heb verschilende zorg meldingen gemaakt en zeggen steeds dat er niets aande hand is

op 15 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

mijn dochtertje staat al enkele jaren onder toe zicht
daar heb ik ook niets op tegen gezien wat er allemaal bij moeder gebeurt
moeder zelf heb ook begeiding van `n instantie
ik zelf de school van me dochtertje ex vriend van moeder en een vriendin van moeder hebben zorg meldingen gemaakt bij de gezinsvoogd
en worden steeds niet gehoord
gezinsvoogd zegt steeds dat er een veiligheids plan in ontwikeling is dat plan duurt al zeker 18 manden best lang vind ik
wat ik mij afvraag wat moet er gebeuren dat er wel iets gaat gebeuren bij moeder
ik ben best wel radeloos wat er allemaal gebeurd daar
en moeder komt ook met regel maat in contact met veilig thuis en met politie

wanneer ik tevreden bent
dat mijn dochtertje in een veilige en stabiele omgeving op groet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:18 geantwoord

Geachte heer Metzen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 15 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door ik ben best wel bezorgd