Klacht: Ik heb sinds 2 weken een exercise bike, waarvan de consul het niet doet, ik heb al een paar medewerkers gebeld, maar die geven steeds het zelfde antwoord:weet ik niet, moet U maar naar een andere winkel bellen

op 20 april 2020 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht, de console op de hometrainer Domyos, gaat niet uit, kost ons steeds batterijen en dat lijkt me niet de bedoeling.
Daarom wil ik graag van iemand weten wat ik hier aan kan doen.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 23 april 2020 om 07:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Engelbertus,

Bedankt voor je review!

Wat balen dat er iets niet goed gaat met de hometrainer en dat het jullie hierdoor steeds batterijen kost. Het lijkt mij het beste dat we even contact gaan opnemen met ons Domyos service centrum om te kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen.
Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met je bestel gegevens en een kopie van jouw bericht? Dan gaan we je verder helpen!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]