Klacht: ik heb ringen betaald

op 22 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 20 0ctober 2016 ik heb 32,97 betaald voor mooi ringen maar tot nu toe ik heb geen ringen gekregen ik wil mijn geld terug naar mijn bank rekening.

geld terug of de ringen krijgen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht alba castano ortiz

8 maanden geleden - ik heb geen vertrouw meer van Groupon by Adyen,ik heb op 20 oktober 2016 32,97 euro voor mooi ringen betaald en tot nu to ik heb geen ringen gekregen, ik wil mijn geld terug.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:23 geantwoord

Geachte Alba Castano-Ortiz,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan (in dit geval is dat Groupon). Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Hopelijk zijn de ringen alsnog aangekomen!
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door alba castano ortiz