Klacht: Ik heb mijn Samsung S5 na reparatie geretourneerd gekregen met uiteindelijk lichtelijke schade aan mijn smartphone, en de klachten zijn verergerd.

op 15 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn smartphone na reparatie lichtelijk beschadigd terug gekregen. #2. Na dat ik mijn smartphone na 2 weken reparatie terug kreeg waren de klachten juist verergerd. Als ik wordt gebeld is mijn scherm soms zwart, en dan kan ik niets doen tot dat die beller heeft opgehangen, en dan kan ik zien of ik terug kan bellen, of dat het een anoniem nummer was. In de Kinkerstraat zij de manager tegen mij dat ik daar een screenshot van kan maken, maar daar kan ik dus geen screenshot van maken, wel van andere dingen als dat beeld niet op zwart slaat. Het nieuwe daar aan is, dat toen ik gisteren ging bellen, ook dat beeld weer op zwart sloeg, en een telefoontje daarna idem dito; maar toen ging dat scherm na een paar seconde weer wel op het normale scherm. Dit apparaat is helaas niet meer betrouwbaar voor mij. Ik heb Samsung genomen, door de reputatie van Samsung. Ik betaal maandelijks veel geld voor mijn abonnement, ik bent tevens een terminale patiënt. Ik heb de kracht niet om steeds met Connexxion naar de Kinkerstraat, Kalverstraat, en/of Wibautstraat te gaan.
Een dag na dat ik mijn smartphone geretourneerd had gekregen kwam ik weer terug naar Vodafone in de Kinkerstraat. De manager heeft me gezegd om het even aan te kijken, en na 1 of 2 dagen was het weer het zelfde. Ik kan niet meer op dit apparaat vertrouwen. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als ik in het buitenland was.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon een splinter nieuwe Samsung S5, met garantie. Deze oude telefoon heb ik amper een jaar, en ik ben er zeer zuinig op. Hij is zo ver ik weet nooit gevallen. Ik heb tevens ook een dure Samsung S5 telefoon mapje voor gekocht.

Ze zeiden ook dat ik mijn smartphone weer voor 2 weken zou op moeten laten sturen, maar dan ben ik mijn telefoon dus een maand kwijt geweest, terwijl ik wel voor die 2-weken of 1-maand abonnementskosten heb betaald.

Maar ja. Ik ga er van uit dat Samsung in dit soort gevallen gewoon coulant zal zijn, en mij zo snel mogelijk van een nieuwe Samsung S5 Gold te voorzien.

Ik zie uw reactie gaarne tegemoet,

Afz. Dhr. J.M Creebsburg.

De Wittenkade 61-2A
1052 AD/Amsterdam.

Telnr: 06 27 22 11 21

020-337 47 61

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. Ghiamon.