Klacht: Ik heb geld tegoed van budgetenergie

op 19 februari 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Dit is de klacht aan budgetenergie (heb ik trouwens bij hun ingediend )ik word elke keer weer opnieuw die molen ingegooid ben een alleenstaande moeder heb het hard nodig en ben het gewoon zat als klant hoef je dit ook niet te doen.

Geachte heer/mevrouw,

het spijt me te melden maar ben het nu meer als beu, ik heb elke maand gezeik gehad met dat een nota niet betaald zou zijn sept ofzo was het zo ik heb betaalspecificaties van de bank gemaild achteraf kreeg ik dan een telefoontje van een van u medewerkers dat het toch allemaal betaald was maar dat er iets in het systeem bleef hangen. en elke nieuwe maand was het weer raak dus ik ben onderhand overgestapt. Nu kreeg ik met mijn eindnota 174 nog iets terug na verrekenen van 45,00 zou ik 126 terug krijgen maar omdat het systeem niet helemaal mee zat zou dat telkens verkeerd gaan ben nu al meer als een maand bezig met dit verhaal. Nu heb ik 55.00 terug gehad en zit ik nog op 71.40 te wachten nog steeds. En het ergste is dat een medewerker mij net een mail stuur dat ik IN DE VERONDERSTELLING ZOU ZIJN DAT IK DIT TERUG ZAL KRIJGEN EN HET WEER OPNIEUW UITGEZOCHT WORD TERWIJL HET ME MEERDERE MALEN NU AL IS TOEGEZEGD. hier het mailtje en denk dat u dan best begrijp dat ik nu woedend ben en in alle staten als klant hoef je dat ook niet te doen dan ben je gewoon afgesloten. of rekenen jullie administratiekosten of hoe je het noemen wil, nu ga ik weer die molen in dus weer van voor af aan niet normaal meer.

Geachte mevrouw Barbier,

Naar aanleiding van uw contacten stuur ik u deze mail. U geeft aan onder de veronderstelling te zijn nog €71,40 van ons te ontvangen.

Saldo

Ik ben momenteel aan het onderzoeken of u gelijk heeft hierin. Ik spreek met u af dat ik u hier morgen een conclusief antwoord op geef

Excuses

Mijn excuses voor de vertraging die hierin is opgelopen. Ik verzeker u dat u morgen duidelijkheid heeft.

Jos Molenkamp
BudgetEnergie

Ik ben het nu zat en eis duidelijkheid en me geld. Ben nu geduldig genoeg geweest en heb zat gekost aan belkosten.

Ik hoor SNEL graag iets meer en serieus graag.

Tot ik me geld heb waar ik recht op heb.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Barbier, Inmiddels is er enige tijd over deze klacht heen gegaan. Ik heb mijn collega Jos Molenkamp gevraagd of uiteindelijk alles is opgelost. Hij wist mij te vertellen dat het termijnbedrag is gecrediteerd en de openstaande posten hiermee zijn komen te vervallen. Wij hopen dat hiermee uw klacht en ergernis is opgelost. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 16:04 geantwoord

Deze klacht is helaas onbedoeld al deze tijd open blijven staan. Ik zie in uw gegevens dat dit destijds uiteindelijk naar tevredenheid voor u is opgelost na contact met 1 van onze medewerkers van de klachtenafdeling. Omdat dit al geruime tijd geleden is hebben wij besloten de klacht op dit forum te sluiten

Alle klachten die gemeld zijn door Nola76