Klacht: ik heb geen loten ontvangen

op 02 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

ik heb voor de loting van 1 juli geen loten ontvangen.
gisteren heb ik 1 uur aan de telefoon gewacht en uit wanhoop dan maar de hoorn neer gelegd want niemand stond me te woord .
ik heb via de site een klacht beschreven ook hier weer geen reactie.
toen ze mij belde met de vraag weer lid te worden was het binnen enkele minuten geregeld … dit kan echt niet zo doorgaan… verschrikkelijk ..
het bedrag van mijn rekening afschrijven ging wel super snel..
ik wil hier graag mijn klacht uiten en hoop dat ik spoedig antwoordt krijg op mijn klacht..

mvg dhr berkers

ij de staatsloterij en hoe ze het gaan oplossen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte heer Berkers, Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. Het is vervelend om te vernemen dat u geen lotnummers heeft ontvangen voor de 1 juli trekking. Ik heb het voor u nagekeken en u heeft wel deelgenomen aan de trekking met twee lotnummers. De lotnummers zijn per e-mail verstuurd. Ik heb geconstateerd dat er een typefout in uw e-mailadres staat. In plaats van johnberkers@gmail.com hebben wij jonberkers@gmail.com staan. Hierdoor heeft u de lotnummers niet ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb uw e-mailadres aangepast. U zal voor de volgende trekking uw lotnummers op het juiste e-mailadres ontvangen. In de 1 juli trekking heeft u deelgenomen met de volgende lotnummers: AM 80081 en BF 45603. Het niet ontvangen van de lotnummers heeft geen invloed op het ontvangen van de eventuele prijzen. Omdat u automatisch meespeelt staan uw lotnummer geregistreerd en worden prijzen automatisch overgemaakt. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. NB Typefouten voorbehouden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door johnske