Klacht: Ik heb een meisjes fiets gekocht bij de Buikslotermeerplein in Amsterdam noord

Louisaboos op 16 februari 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

1 van de zijwielen is niet goed. Ik heb toen contact opgenomen met hoofdkantoor en die vertelde mij dat ik naar Buikslotermeerplein kon bellen.

Zo gezegd zo gedaan.

Krijg ik via whatsapp van te horen dat het onze eigen schuld is dat de zijwiel stuk is.

Hoe dan????

De andere wiel is nog intact en de andere wiel niet

Als ik nieuwe zijwielen krijg voor mijn dochter haar fiets

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 18 februari 2021 om 08:26 geantwoord

Hi Louisa,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Als de winkel heeft aangegeven dat het niet onder de garantie valt kan ik hier als webshop heel weinig voor je in doen. Een aankoop in de winkel verloopt bij Decathlon alleen via de winkel. Je kunt nog proberen om met de fiets naar de winkel te gaan zodra alles weer open mag.
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Louisaboos

Heeft op 18 februari 2021 om 08:29 geantwoord

Zoals ik heb aangeven. Moet het wel een fabrieksfout zijn. Ik heb ook de foto s verzonden naar de winkel. Hun gaven echter aan dat ze niet op voorraad zijn. Dus niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind die niet eerlijk. Je ziet duidelijk op de foto dat 1 zijwiel loslaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Louisaboos