Klacht: Ik heb een klacht

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik ben zéér ontevreden over de levering van mijn Valentijn cadeau voor mijn vriendin. De bedrukte merci chocolades zijn compleet gesmolten aangekomen en er miste zelfs een aantal chocolades in de doos, zie foto in bijlage.
Het stelt me diep teleur, zeker gezien de prijs die ik er voor betaald heb. Daarnaast komt het ook nog eens zeer onprofessioneel over als er chocolades uit een doos zijn. Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen.

Ordernummer: 1-UXMDLQXZTT

Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet,
Jasper Eijkelenboom

Gewenste Oplossing:

Geld terug en een nieuwe bedrukte doos chocolade verzenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jasper,

Bedankt voor je melding.

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met een collega en dat wij een nieuwe bestelling naar je hebben verstuurd. Ik wens je een hele fijne dag!
Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door JasperEijkelenboom