Klacht: Ik heb een factuur gekregen zonder dat mijn simkaart geactiveerd is

op 14 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had op 12-06-2016 een telefoon Abbonoment bij vodafone. Die werd op 8 juli geleverd. Toen ik mijn simkaart wou activeren lukte het niet. Omdat het in de weekend geleverd werd kon ik vodafone niet bellen en vragen waarom ik mijn simkaart niet kon activeren. Op 10-07-2016 had ik contact opgenomen met vodafone en vertelde wat er aan de hand was. En een mevrouw zei tegen mij dat dat het een prepaid nummer was, ik zei dat kan niet want het is abbonoment. Volgende dag belde ik weer en weer het zelfde verhaal. Ik liet het maar rusten want de mevrouw kon me nergens meer bij helpen. Nu heb ik een factuur binnen gekregen dat ik €99.- moet betalen aan abbonoment kosten die ik niet eens heb kunnen activeren. Ik bel vodafone en ik vertel mijn verhaal, en een werknemer zei tegen mij dat ze me niet kan helpen dat het gewoon betaald moet worden want zie hier geen melding van ik zei ik heb de datums hier dat ik ze heb gebeld en jullie kunnen toch opnames zien van hoe en wat, waarop zij antwoord met nee, dat kan ik niet zien. Ik zei toch heb ik het hier jullie kunnen ook zien dat de simkaart nooit is gebruikt. En zij antwoord ja, heb met mijn leidinggevende over gehad en u moet het bedrag gewoon betalen. Toen zei ik: ik ga wel een klacht indienen, want dit slaat nergens op

Wanneer mijn simkaart geactiveerd is en vanaf het moment dat mijn simkaart geactiveerd is mijn Abbonoment betaal.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie95