Klacht: Ik heb een betaling gedaan naar bedrijf dat is geen goed bedrijf

Mevr. G.van den Berg-Overbeek op 05 december 2019 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest mijn telefoon opwaarderen en op een verkeerd adres gekomen per ongeluk, dat is Top Up BV by Buckaroo nu zou ik het geld graag terug willen

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld weer terug geboekt krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

Reactie van de melder van de klacht Mevr. G.van den Berg-Overbeek

1 jaar geleden - Ik dacht dat ik het goed had gedaan via de KPN.com

Reactie van de melder van de klacht Mevr. G.van den Berg-Overbeek

1 jaar geleden - Het bedrijf waar ik het aan heb betaald is niet goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Mevr. G.van den Berg-Overbeek

1 jaar geleden - Ik wist niet dat het niet via Kpn.nl moest opwaarderen dacht dat het goed was Maar het moet Via Kpn.com.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. G.van den Berg-Overbeek