Klachten over iDEAL

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

16 klachten gemeld
2.5 /10
23 stemmen
23

Tijdslijn

iDeal meet met twee maten.

Klacht van op 19 juli 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

De deelnemende firma's krijgen onvoorwaardelijk het bedrag. Echter er is geen chargebackregeling. Dus de klant die het bedrag wil terug boeken bij niet levering of verkeerde levering kan het bedrag niet laten terugboeken. Is dit geen aangeklede vorm van internet fraude? Lees meer

Geld overgeboekt maar daarna geen contact meer.

Klacht van op 16 april 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Heb gisteren een betaling gedaan voor een ipad, maar daarna geen contact meer met de tegenpartij, en de ipad is niet geleverd vandaag. Heb de mailgeschiedenis. Stichting Derdengelden Buckaroo inzake Top Up B V Beltegoed nl 37158988 €102, 48 Nl 98 DEUT 0319821366 Kenmerk bank 1150000868692895 15... Lees meer

oplichting

Klacht van op 04 april 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

heb 7 euro betaald voor 160 recepten, nu weet ik dat mijn geld weggegooid is, maar ik wil toch dat deze klacht gemeld wordt! graag een terugkoppeling met evt acties! Naam: Stichting PayPro.nl Omschrijving: 1680084 TegenrekeningNL47ABNA0612205029 MutatiesoortInternet bankieren (GT) Mededelingen Naam: Stichting PayPro.nl Omschrijving: 1680084 0030002777963256 Bonus Recepten Collectie 002595MLDT... Lees meer

Bedrag overgemaakt !

Klacht van op 03 april 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Beste mensen ! Heb 30 maart 2018 19.95euro overgemaakt naar NL 59 ABNA 0626226163 Omschrijving 8581254605 0030002769120330 00231273408642 Douglas.nl 000187 ParfumerieDoglas BV DIit is helaas niet bij Douglas overgekomen Vgr Halinka van lint Lees meer

Niet op voorraad

Klacht van op 31 maart 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Goedemorgen, Omstreeks 14 maart 2018 heb ik een bestelling geplaats en betaald via ideal. Nadat de betaling was gedaan kreeg ik gelijk een fout melding (betaling mislukt). Hierop gelijk telefonisch contact gehad met een medewerker van H en M klantenservice. Mevrouw vertelde mij dat... Lees meer

Op 28-01-2018 heb ik een bestelling gedaan bij de webwinkel van ASOS en de bestelling betaald via IDEAL. Het geld is direct afgeschreven van mijn bankrekening, maar nooit bij ASOS aangekomen. Dit weet ik omdat ik met meerdere mensen van... Lees meer