Klachten over iDEAL

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

23 klachten gemeld
2.7 /10
27 stemmen
27

Tijdslijn

Geen bestelling, geen excuses.

Klacht van op 04 september 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Op 19 juli jl. heb ik een bestelling gedaan van drie kleine dingen. Volgens de voorwaarden van het bedrijf zou het ca. 12 werkdagen duren voor de levering. Na 22 werkdagen heb ik gebeld waar mijn bestelling bleef. Ik moest... Lees meer

Fraude via internet

Klacht van op 20 augustus 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 13 augustus een betaling gedaan via iDEAL, van mijn NL09INGB0007974131, bedrag 107,75. Dit bedrag is gestort op nummer: NL48DEUT0319887774. Ik heb na de betaling geen enkele orderbevestiging ontvangen ook niet de bestelling. Als ik het NL48DEUT0319887774... Lees meer

niet werkend iDEAAL

Klacht van op 27 juli 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Betaling via iDEAL mislukt, doordat na het correct inloggen op ING en het verschijnen van het eerste scherm van iDEAAL, waarin de gegevens over de betaling en vanaf en naar welke bankrekeningnummer staan. Als je nu hierop... Lees meer

iDeal meet met twee maten.

Klacht van op 19 juli 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

De deelnemende firma's krijgen onvoorwaardelijk het bedrag. Echter er is geen chargebackregeling. Dus de klant die het bedrag wil terug boeken bij niet levering of verkeerde levering kan het bedrag niet laten terugboeken. Is dit geen aangeklede vorm van internet fraude? Lees meer