Klacht: ik heb een besteling gedaan en betaalt maar niks ondtvangen

op 06 juli 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

ikj heb besteling gedaan bij blink gave actie kvk59381981

fac

tuur nummer 2gav100060483
datum19-05-2016

niks ondt vangen

als de besteling er is en escuusus

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 06 juli 2016 om 12:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw Pol,

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
ah vanderpol
Talingstraat 2
3353BK Papendrecht
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Tot mijn grote verbazing zie ik geen enkel bericht naar ons toe hierover. Kun je aangeven waarom je ons niet benaderd, daar je bij ons besteld dat er een probleem is?

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door dianavanderpol-lady@hotmail.nl